Blir väl aldrig...

som man har tänkt sig...

I fredags så åkte jag visst till pokerkvällen klockan 00.00 typ, Lisette var så gullig och kom in och hämtade mig, fast jag söp iaf inte, drack bara en öl. Det var hyfsat trevligt, Timpa kom tvåa av allihopa och Martin Isaksson etta.

Vi var iaf vakna till klockan 7.00 på morgonen, haha! En del till 10.30, SJUKT!  ^^

I går så vart det inget festande iaf, skulle åkt upp till Tina Larsson i Motala, men märkte att det hade jag inte råd med, så sent som vi anlände till Tranås satte vi oss och kikade på film och åt godis! Filme var guld värd, Green Street Hooligans.

Den filmen jag såg i fredags var jättebra också! Den måste ni se om ni inte redan gjort det: A Beautiful Mind.
        
Dagens låt: Gwen Stefan feat Akon - Sweet Esacpe
Dagens händelse: Mys frukost med Timpa
Dagens måltid: Frukosten
Dagens skämt : Mackan! ^^
Dagens frisyr: Ruffsig knut
Dagens smink: Inte något sådant i dag
Dagens planer: Hälsa på systra mi!
Dagens vill ha: Mitt vaselnine :(
Dagens saknad: Värmen
Dagens drog: Min älskling
Dagens tråkigaste: Att höra och veta om Martina, att allt är som det är :(
Dagens finaste: Inte mycket ännu i dag
Dagens måste: Sova
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Inget
Dagens skratt: Mackan åter igen ^^
Dagens kärlek: CHRISTOFFER ♥
Dagens tillstånd: MYSMONGO


Emmafinnjavel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0