Jul och så

Jaa nu har julen passerat. Har haft en jättemysig jul hemma hos mamma och pappa. Fick en ny mobil av pojken och åt en massa god mat, och busade med barnen.

I går var jag i väg och festade i Nässjö, började med förfest hos Johan Nilsson i Aneby med bara en massa pojkar och så jag. Sen så fick alal kila i väg till torget och åka med Brunos buss till Nässjö haha, bussresan var rolig den! Pissepaus utanför Solberga, alla killar ut och st'ller sig på rad, och där står jag och funderar på hur jag ska göra.. jag springer iaf i väg och kissar vid en gran lite längre bort, Johan fick hålla vakt, haha! Väl inne i Nässjö så ska vi in på Hotell Högland (A J's) och det är lång kö, så vi köar väl kanske i 15-20 min eller så.. Sen äntlingen kommer vi in och röjjer allihopa, det var trevligt tyckte jag. Sen finns det ju människor med attityd som inte är så roliga, men men, sånt skiter man i när man är full och glad! haha! Efter allt kul åkte vi hen igen med Bruno, inte en lika svining bussresa kan jag säga, de flesta somnade haha! När vi väl kom hem till Timpas pappa så var huset låst och vi hade ingen nyckel, så jag fick krypa in igenom ett fönster som stod öppet till Timpas rum, lite klurigt var det allt, inte så stort fönster och långt till marken... men jag lyckades, men fönstret lossnade helt och Timpa lirkade med det i säkert 20 min, sen fick jag komma till undsättning och så löste det sig, vi fick dit det haha...

En trevlig jul me goda vänner och familj!

I dag så har jag och Timpa ätit tacos och myst lite, väldigt trevligt!


Emmafinnjavel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0