Många tankar...

I går var verkligen en sådan dag då man bara var... Jag gjorde ingeting och bara tänkte över hur jag egentligen har det. Jag kom fram till att jag är en sådan person folk använder till att falla tillbaka på för att kunna komma upp igen så småningom. Detta har jag nog länge vetat, och jag ska inte säga att jag inte är glad att folk känner att de kan anförto sig till mig, det måste ju betyda att det går att lita på mig. Men just, just här, gud vad ont det gör att veta att jag inte har någon att falla tillbaka på, att jag egentligen inte har någon som vill höra av sig till mig utan en baktanke med det hela. Jag skulle bara vilja ta mitt pick och pack och åka i väg, jag behöver verkligen det, jag tor rinte att jag skulle bli född svensk.. jag hör inte hemma här!

I dga har jag hjälpt syrran att städa ut hennes lägenhet, gick hyfsat bra.. Men jag har en sådan hiskelig ryggvärk, så borde inte röra på mig alls, måste kolla upp det, har haft det i ett par dagar nu, har iof alltid haft ryggprblem men det var väldigt längesen jag hade så här ont!

Snart kommer lillayster Hanna och hennes vän Carro och sover över här, blir nog trevligt, har inte sett syrran på ett tag nu :D

Jag tänkte mycket på minnena i går, det känns så skönt att man kan minnas i bland, men en del dagar gör det så ont :'(


Emmafinnjavel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0