Emma WANNABE


Aa ni ser ju --> Still trying.. ^^


image223


Så iaf, i dag ska jag va barnvakt, igen, har blivitg en del på sistone, och mer blir det. Inte det att jag inte gillar att va barnvakt, för det gör jag, men undrar lite över hur barnen mår av att lämnas bort så fort det finns en liten lucka för det... hmmm,...

Vaknade i vettig tid i dag då, klockan 9.00, så tänkte att jag skulle försöka göra nåt av dagen, för ska inte va barnvakt förrän vid 16.00. Det lutar åt en långpromenad i solen med mp3:n på väldigt hög volym... Tänkte först shoppa lite på "stan" men inte så kul att gå själv, så tar det nog i mon i stället när Timpa är ledig...

Hanna och Ellen var här i går och sov över tills i dag, men de åkte från stationen redan vid 6.55 så inga flickor här när jag vaknade inte.. Först käkade vi pizza på Hawaii, efter det åkte vi hem till Christian, och eftyer det med honom till Willys, vilken shopping hahaha, inte seriös nånstans, vet inte ens vad Christian väl fickmed sig hem? men nåt ätbart vart det nog :D
Det var iaf trevligt att ha flickorna här, men vi kollade på en kass film --> Dreamgirls, trodde den skulle va asbra, har hört det, men det tyckte då inte vi iaf! Mycket besviken på Beyoncé :(.. trodde du skulle fixa det tjejen..
försökte få i oss massa, OCH DÅ MENAR JAG MASSA chokladpudding, men alla åt väl 10 skedar var, sen va det slut med det hehe...

Så resten av veckan ser ut såhär: Njuta av vårvädret, vara barnvakt, storstäda lägenheten, ha förfest dricka alkohol och gå ut med massa polare och lillebror såklart! Städa efter förfest, SOVA.. och sen blir det en ny vecka xD

 
♥SOL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0