I dag så måste jag va bitter...

för jag har en sån extrem magvärk... jag älskar karlar, men fy fan vad jag hatar er i dag, vill också vara en xD Ska ju uträtta MASSA saker i dga, men orkar fasen knappt röra på mig, blir att knapra ipren i dag alltså!

Mycket trevlig promenad i går iaf, var ute och gick i 1h 30 min ungefär, men jag har köpt nya skor och tänkte jag skulle passa på att gå in dem, för har kännt av skoskav. Tänkte då alltså att det skulle bli BÄTTRE av att bara gå på, även fast att det gjorde ont i foten, så det gjorde jag... När jag var hemma igen så tog jag av mig skon och den var helt full med blod... så man kan säga att det blev SÄMRE, nu har jag skoskav över HELA hälen i stället.. så kan det gå xD men som sagt kanonpromenad med görbra musik och superfint väder!

Efter det var jag som sagt barnvakt, och det gick fint det med. Grilade korv, lekte lite, kollade på film och så :)

Fick en inbjudan på posten i går, från Vendela :D Vi är bjudna på födelsedagsfest 26 maj ( hon fyller 20 år 25 maj) korvgrillning och tråta och alkohol, sen utgång.. ska bli SUPERkul att träffa alla igen, speciellt födelsedagsbarnet såklart :D Hoppas på att kunna komma upp till 25 maj, så kan vi ta den där middagen tillsammans :)

Är extremt trött på bråk nu iaf... Långsinta, lättirriterade människor... DET ÄR VÅR, STRÅLANDE SOL, SAMMA BLOD FLYTER I ERA KROPPAR??!! Jag är glad att jag är jag iaf, men gud vad jobbigt det är att höra/se på.

Aja.. jag ska ha en fin vår och sommar iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0