Måste ju skriva om i dag och så också...

Har varit en redigt sletsam dag på jobbet, MASSA att göra, i går va det nämligen så att liftarna inte gick p.g.a. vind, så då kom givetvis alla som int ekunde åka i går in i dag i uthyrningen... JESUS säger jag bara! Men tiden går också fortare när det är mycket att göra, och dessutom vad det 100% i dag, va det i går då jag jobbade halva dagen också, är inte det i mon men på Söndag och Måndag är det det :) så det känns bra!

I kväll blir det nog lugnt med film tror jag, i väntan på självaste afton. För i mon då ska det bli fest :)

Miriam och Torstein drar hem i mon, och Silje och Camilla på Söndag och sen Pernille och Rasmus på Måndag eller Tisdag och Lisa och Martina på Tisdag, så sakta men säkert så läggs verksamheten ner här ( kommer sakna alla MASSA), får se när man kommer härifrån men skulle tippa på 16-25:e nånstans!


Här är bilder på mina älsklingspojkar Hampe och Fabbe - ska bli undebart at få krama om er snart igen!image209image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0