Underbart!


I går var den klockrenaste kvällen på länge....

Började med att jag var väldigt tveksam till om jag skulle va med att festa överhuvudtaget. men sen kom iaf Rune hem till oss och då tänkte jag dricka öl var att va lite sällskaplig och dte slutade med ölspel för fulla muggar :) då hade vi tre det väldigt trevligt och snackade en massa goya, mest mest gätt!

Vid klockan 23.30 - 00.00 nånstans tänkte vi att vi skulle i väg till Garasjen iaf, för det kändes som om det skulle va mycket folk. Vi traskade i väg, och nedanför backen där vi bor finner vi Tom Rickard, Öystein, Öyvind, Torstein, Erik, Claes, Are och Silje som precis ska i väg till Garasjen dem också. Hela högen var verkligen sådär gofulla och vi hade en mycket kul promenad bort dit ( är c:a 1 km från där vi bor). De utnämde iaf mig till "hoppa på och slå på-objekt" ganska fort, eller de hade tidigare kört "slå på låret-leken" och de fortsatte med det fast på mig hehe.. ILLA! har STORA blåmärken nu...

Väl där så hann jag med att snacka förort och utland med Claes, dansa bugg med alla gutter, dansa annan dans, drick en massa alkohol, snacka skit...

Resultat av kvällen: Silje fick ragg med snygg kropp, Öyvind har från och med denna dag 40 + kvinnor(inte fräscha) efter sig, Torstein fick en buggpartner som de flesta hade smakat på (euyuuu), Öystein drack "bara kaffe", Erik fick agera vän och ta med Claes hem, Claes blev utslängd, Are bjöd på chokladpeng, Tom Rickard ville se bröst med fick inte se nåra, jag.. hmm? jag var nog bara NYDEILIG hahha xD


image185image184
image186
EGOBILDER



image187
Rune och TimBac


image188¨
Öyvind mår som han ska? (norskt ö egentligen)


image189
Öyvind och Silje
--->Silje och jag är de ballaste brudarna, för vi klarade av ett mongogäng med gutter hehe


image190
Öystein(norskt ö) och Tom Rikard

image191
Are och Öystein


image192
Linköping Erik


image193
Förnöjd? ^^


image194
Aaaaaaaaaa, fulare får man leta efter! ^^

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jävlar va brun timpa har blivit =) Men jag kommer klå honom med hästlängder sen när jag kommer hem från tunisisen =) Jag saknar er som fan, jag hoppas att ni hade det bra. Massa pusspuss er Vendela! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2007-04-05 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0