How do you feel? That is the question... But I forget you don't expect an easy answer

Så där ja.. nu är jag Blekingebo, närmare bestämt Karlshamnsbo, eller ännu närmare Asarumsbo :D Har packat mina viktigaste grejer och åkt ner hit, i hopp om jobb.. och det ska nog gå att lösa, har en del saker att ringa på och så! Så Robert och jag bor i hans mamma Evas parlägenhet i Asarum, medan hon härjar med sin karl i Dubai, eller dem åker tillbaks dit omkring 10 sep nånstans, så än så länge är vi fullt hus :D haha...

Jag kände ändå lite ångest inför denna helgen, det är ju flottrace... och det missar jag! Visserligen tror jag inte att så många kommer att delta i slutändan ändå, p.g.a. att det är så satans kallt ute och i vattnet nu, men ändå, hade varit grymt att vara med.. kommer sakna mina nötter en del.. ♥

Så planen är nu iaf att bo här tills i nov, och då förhoppningsvis dra till Norge :) Märks ju om det blir som man tänkt sig!

Så här såg det ut förra året på flottrace-dagen! ------>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0