Baby baby it's a wild world...

God jul och gott nytt år till er alla, har inte hunnit med att skriva på ett tag :P

Hoppas ni hade en fin fin jul och får en riktigt rolig nyårsafton :D

Mamma har ju hunnit fylla 51 också, 23:e dec, ringde och sa grattis till henne, min kæra mor, var skønt att høra din stæmma, och pappas också! :) men grattis igen mamma

image765145955-719
 


Jag saknar er alla redan, speciellt alla trollungarna..undrar varfør det alltid ær så? jag kan bara tænka mig att det beror på att det hela tiden hænder så mycket med barn, saker som førændras, som man missar om man inte ær hemma hela tiden.. :( men sen så ær ju alla mina stskons barn dem finaste i værlden också :D

MARTINA.. jag drømde om dig hæromnatten.. jag drømde att vi sprang omkring hemma hos mamma och pappa, i køket och jagade varandra, som nær vi var små.. och du satte dig tillslut på mig så som du alltid gjorde, så jag inte kunde få någon luft och RÅKITTLADE mig hahaha... gud så jag saknar min syster :( <3 det var ALLT før længesen redan, och længre blir det :'(

Anneli, Jimmy, Meija och William, hoppas ni hade en fin tid i Gambia?! Hørde av mamma att allt inte vart så bra innan ni kom i væg, så jækla typiskt, tænker på er iaf! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0