California dreamin

Vi har det fortfarande bra hær borta, har hunnit med att jobba i restaurangen och kafet ( kafet ær som vårt svenska gatukøk ungefær fast hær ær det før skidanlæggningen) I dag børjade vi vid 12.00 och skulle jobba till c:a 21.00, men dem skickade hem mig nu vid 17.00 før att jag inte mådde bra, vi var redan 4 st på ett sællskap på 21 pers, så de klarade sig fint med 3 pers.. tråkigt att inte kunna jobba dock :/ vill tjæna pengare, plus att alla vi jobbar med ær superroliga och arbetet ær kul!.. men men, vila i dga, jobb i mon!

Ska nog se om jag kan hyra Simpsons the movie i dag, JA JAG VET ATT JAG ÆR EFTER, men har inte hunnit se den ænnu :P så om dem har den så blir det det før kvællen, och en massa te och ipren och samarin haha..

Dem danska tjejerna flyttade in i går, dem verkade vældigt trevliga! Hoppas på att allt blir bra att bo i hop också :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej lillsiss!
skönt o höra att ni har de bra...du e saknad hemma hos oss iaf, de e helt klart! I miss u and love u a lot! Ta hand om varandra! Puss o kram/ Camilla

2007-12-17 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0