Home

Mycket mysigt att baka pepparkakor och leka med barnen. Pratade en hel del med syster Anneli om allt möjligt också, känns så skönt att jag har dig, känns som om jag kan prata om det mesta med dig, du är förstående.. sen så lyssnar jag gärna på vad du har att säga också givetvis hehe :P Kommer att sakna dig och alla andra när jag åker i väg...


När jag kom hem i från Anneli och Jimmy så duschade jag lite och slappade, sen drog jag och Malin in till Aneby och kollade på top model och svullade godis och chips hos Axel, med Axel och Johan..efter det hälsade vi på Pea en skvätt! Det kändes lite granna som förr eller vad man ska säga, det gillades, har saknat/saknar er och allt kul vi gjort!

145955-719







I kväll kommer OBBE :D wiiie!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ok! Gör det ;)
Mysigt du verkar ha det där hemma!
Antar att du myser nu när en *viss* person har kommit!
Kram :D

2007-12-06 @ 18:39:55
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0