Norway

Avgång till Norge blev søndag i stællet før lørdag, checkade lite fel på biljetten :P

Men nu ær vi framme iaf, och vi har det superbra, før alla som undrar! Allting som man behøver finns næra och bra, vilket vi intw hade ræknat med. Dem vi ska jobba før verkar hur bra som helst, i dag har vi bara haft lite genomgång i anlæggningen dær vi ska vara, och i mon skla vi børja førbereda infør sæsongen och læra oss allting infør lørdag, då sæsongen drar i gång vad vi har fattat det som :)

På fredag eller lørdag så kommer æven två danska tjejer som ska bo i samma lægenhet som vi gør, som btw ær jættefin med en massa bra grejer t.ex værmegolv på toaletten och bastu :D

Min lilla Robert fyller ju också år i dag, GRATTIS babe :D

Bye bye, skriver så fort jag kan igen, har inte internet dær vi bor men verkar finnas rætt næra oss så man kan avænda dator :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Kul att höra att det blir så bra :D
Vet du! Jag klarade det! Jag kom in hemmåt :)
Är helt underbart lycklig!
Var rädd om dig! Puss och kram

2007-12-11 @ 10:22:50
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! Vad kul att det verkar vara bra i grannlandet! Ta hand om dig!

2007-12-13 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0