Oceans away

image767
image768
image769

I dag ska jag till Anneli och Jimmy och baka pepparkakor med barnen och mysa lite :) Ska sova över, och sen i morgon ska jag ha hand om Meija och William, ska bli riktigt skoj, har saknat dem små trollen :P

Sen på onsdag kväll ska jag väl hem på nåt sätt igen.. bonde söker fru, sen är det torsdag.. då packar man nog det sista på dagen där, och på kvällen kommer Robert upp igen! :D jippie! Fredag blir nog handla lite grejer inför Norge och sen drar vi på lördag som det ser ut, blir nog buss hela vägen :S men billigast och sen kan det va rätt mysigt att sitta på en buss, iaf med gott sällskap och bra musik :D

 

Kommentarer
Postat av: Larissa

Hejsan!
Jag tänkte fråga dig hur man ändrar färg där det står kommentar? du har rött på den, jag skulle vilja ha något annat än blått
Ha det bra Larissa

2007-12-05 @ 19:20:12
URL: http://larissaoikari.blogg.se
Postat av: Malin

Jätte fin blogg du har :)

2008-03-18 @ 18:37:49
URL: http://malincarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0