:(

Mådde inte så bra i går, så ska på upplärning i restaurangen i mon i stället... ska va där fre, lör, sön.. plus vanligt jobb.. så kommer väl jobba typ 12-15 timmar per dag denna helgen, hehe.. slut kommer man bli, men det blir pengar tillslut iaf :) så man får se det....

Timpa har fått jobb här i liften, som liftgubbe, men han kommer inte att ta det... är ganska så ledsen och besviken och så nu... på ett sätt så förstår jag honom, för han har lovat att va på dk tills månaden är slut... men samtidigt så känner jag att om jag betyder mycket för honom så borde han komma hit, och jobbet här är mer än månaden ut dessutom! Han får dåligt samvete om han lämnar dem i sticket, men liksom de borde förstå att han "behöver" åka.. det är inte kul att va arbestlös, han ha rju ingen aning vad som sker efter denna mån liksom...men men, vill han inte- gent emot vad de säger - så kan jag inget göra...det enda jag ve tär att jag snart inte pallar mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0