Ett trevligt vælkomnande

Var som sagt en stund på fest i går, vart lite længre tid æn vad man tænkt, stannade till 03.00-03.30 nær man sagt att høgst 01.00 sen hem hehe.. men detvar otroligt trevligt, det ær verkligen værdlens goaste mænnsikor hær, alla ær såna spexers :D.. sånt gillar jag! hehe..vi dansade till gammal musik, drack lite øl, men bara lite :).. eller jag iaf :P.. snackade skit om danskar i danskarnas nærvaro på skoj, både norskar och svenskar hatar danska dialekt så de danska som jobbar hær blir "mobbade" hehe... Efter att vi hade gått hem hade Lisa och Matilda tydligne sjungt så høgt attde væckt en byggnad haha.. I dag børjade jag jobbar09.15, snacka om mør nær man gick upp, alldeles før lite sømn, somnade væl vid 05.00 kanske.. usch! Men det har varit vældigt kul att jobba, men MASSA att gøra, hur många som helst som skulle ha skidor, læmna tillbaka skidor, skidkort, liftkort jaa youname it.. och en MASSSSSSA danskar, så svårtatt førstå dem, och de blir irriterade på en ibland nær man sægerva før många gånger, då børjar jagta det på engelska, men då blir de ænnu mer irriterade, men grejern ær den attdefattar inte vad jag sæger heller knappt på svenska... jaa du, dumma danskar, som om deras språk ær viktigare att kunna och mycket mycket bættre HA! haha.. nerå, många trevliga danskar också! Louise som jag ska jobba i stællet før ær verkligen størtskøn. hon ska bara jobba etttag till eller lite xtra sen, før hon ær gravid... en redig go danska det :D Ha de på bade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0