EMMA!

Mår inte så  bra i dag, ont i magen och grejer, inte så kul!

Finspångfilmen som jag, Vendela, Tina, Therese och Nattis spelade in i 1:an på gymnasiet kom fram när jag kikade på gamla videos hemma hos mamma och pappa.. gud så kul det var att se, vilka töntar man va! haha! och Finspång är VERLIGEN en håla.. haha! Såg även filmer från när jag gick i högstadiet och dansade på en julkonsert, KASS var jag, om man jämför nu, hoppas jag iaf! haha..Sen var dte en film på när jag var kanske 7-9 år när vi va på Kolmården och kollade på djur, och en massa filmer på Hampus när han var 1-2 år, SÅÅ SÖT, kan inte fatta att han redan är 6 år!

Vad som är aktuellt nu är iaf ev jobb i Stavanger i Norge med Erik.. skulle vara guld värt, jag och Erik i en lägenhet, tjäna massa pengar! haha.. och HA KUL! Men får väl se, det ä'r på en Shell-mack iaf, så man får väl kanske söka nya jobb under tiden isf.. De behövde folk och både Erik och Espen har sagt att de borde anställa mig.. Så hoppa spå det bästa :D
Men gus så jag skulle sakna Timpa men man får häls apå varandra isf... och alla polarna får komma och parta :D

Dagens planer blir städning, har skjutit upp det så många dagar nu, sen ska jag nog ut och ta en riktig lååångpromenad, kan jag behöva :D


Emmafinnjavel ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0