Goda tider! :D

RÖVAAAA
Fotografen ville ha min röv, måste ha vart så ^^




EL PedroNiclas PeetterssonAxwellNicke och WictorEMMOOOOOGrudgeLovebirdslovebirds 1Lovebirds 2Lovebirds 3

Fick ju inte jobbet på Stiga, men i stället så ringde de från Norge i går, där syrran ska jobba, och frågade om jag ville jobba hos dem! :D Gud så glad jag blev! Tackade självklart ja, så syrran och jag åker på Onsdag, tåg, till Oslo, sen buss till Gaustablikk där vi ska jobba, asgött! Kommer att bo i en 1-rums lägenhet var med kost ,logi och el för lite drygt 3000 norska kronor i mån som dras på lönen. Då har man ju det viktigaste inräknat och kan spendera de andra pengarn på roligheter, eller jag ska väl försöka spara. Blir inte borta så länge heller, tills April-Maj eller så, precis perfekt! Men gud så jag kommer sakna allihopa, och speciellt min CHRISTOFFER då! <3

Man var ju tvungen att fira lite i går då självklart, eller hade planerat att gå ut innan beskedet iof, men iaf :P.. Vi hade förfest i vår lägenhet, väldigt trevligt, sen gick vi till statt, hyfsat trevligt där också faktiskt :D. Men Emma vart ganska full, var ett bra tag sen hon drack dessa mängder, plus att hon är relativt lättpåverkad, så det var en härlig kombination det, inte lika härlig i dag, så där dagen efter haha xD
 
I dag har jag och min favoritpojk ätit tacos, kikat på film, ätit glass och gott.. Sen nu precis var vi ute på lite drygt 1 h promenad, gud så mysigt det va, men KALLT! Träffade på ett par bekanta aniskten med alkoholpåverkan där ute i Tranås haha.. Mycket trevligt! Pekade finger åt Stiga när jag gick förbi, i smyg, när inte Timpa såg.. HAHA men ska ju va glad att jag kommer i väg på annat nu iof :D

Kom och hälsa på, you have to do it in the "Norr - Way" haha xD KASS, TORRT!


Dagens låt:
Marilyn Manson
Dagens händelse: Promenad med BABE
Dagens måltid: Tacos, MEEEEST GÄÄÄÄÄTT
Dagens skämt : "Norr-Way"
Dagens frisyr: Knut :P
Dagens smink: nada
Dagens planer: Har bara myst och knallat
Dagens vill ha: Min babe nära :)
Dagens saknad: Vendela :(
Dagens drog: Pringles
Dagens tråkigaste: Kalla öron :P
Dagens finaste: Christoffer Elis Natanael Sandberg Timarsson
Dagens måste: Äta och mysa gott!
Dagens dricka: Coca Cola och vatten
Dagens köp: Mat
Dagens skratt: Martina ringde och var PÄÄÄKT! ^^
Dagens kärlek: Pokjvän
Dagens tillstånd: smått bakis men bätte nu




Emmafinnjavel  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0