KÄRLEK ! 2 mån <3

KÄRLEK

I dag har vi varit tillsammans i 2 mån, jag och Christoffer! Gud vad jag tycker om dig, allt känns så bra.. Men det känns ändå lite kosntigt att det bara är 2 mån vi firar, men tanke på hur länge vi har umgåtts  ch vår "histora" men men, vi har börjat på ny kula nu! Jag älskar verkligen dig och jag hoppas och tror att detta kommer att hålla! Därav har jag ändrat min design på sidan till "love" tyckte det passade ;)

Jag ska överraska min Räjjb lite tänkte jag med något gott at t äta tills han är hemma, med lite ljus och så! Hoppas han blir glad...Han jobbar tills 22.36 i dag :'( tråkiga tider, men men...får va vakna länge efter det i stället :D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Emmafinnjavel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0