Mys-umgänge

EmmzingenTimpa och Knudde

I fredags hade vi en mysig kväll vi tre, Emma, Christffer och Christian.. Vi satt först hemma hos oss och de drack lite granna, eller ganska mycket... Jag drack ingenting, men var trevligt att ungås med dem ändå :) Sen gick vi till Strandbaren och satte oss där tills det stängde, var en mupp som sa en massa konstiga saker om min pojkar, men orka med såna männsikor, vi hade trevligt ändå :) Efter det spå gick jag hem och försökte sova, medan de andra gick på efterfest.. När de kom hem klockan 04.30 hade jag fortfarande inte somnat, så vi satte på Flushed away och de lagade nudlar och satte oss och kikade, men de somnade ganska omgående hehe.. Timpa var full som ett ägg, för första gången på väldigt länge så var han bakis på Lördagen HAHA XD kan han ha ;)
Christian åkte hem någon gång under dagen.. Mycket trevligt att träffas faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0