Pattar och efterfest

Niclas PEAlbinLinge?Erik S :)Efterfest gänget!TranellLinge igenNiclas PetterssonCollbergVältränad ^^Anna från BoxholmTranell och AnnaRebecka från BoxholmTIMBACBRAOOWWDS


I lördags var allt väldigt konstigt, först så skulle jag inte göra något, sen skulle jag gå till statt, sen skulle jag inte göra något igen, men sen vart det Statt tillslut iaf.. FHM tidningen var där, vi ville se pattar, såg ett par stycken, men inte så mycket ändå, inga rövar iaf hehe.. Phuong, jag och Timpa gick dit.. Dansade en del där inne, träffade på Phuongs coola vän Erik, asskön verkligen! Han var med framme på scenen i tävling om Tranås hottie, han vann dock inte :( fattade inte vem som vann heller, kan ha varit Dj:n :P...

Efter statt så gick vi hem till oss igen och efterfestade lite, det kommett gäng med folk, Wictor, Erik S, Tranell, Tummen, Boxholmsbrudarna, Albin och hans polare, hyfsat trevligt.. Efter det gick vi över till grannen Collberg och kikade läget,rätt trevligt där också... Efter det gick vi till ytterligare ett ställe, Tummens lägenhet och efterfestade lite till :D Väldans trevligt!

En go kväll helt enkelt!


Emmafinnjavel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0