Födelsedagsfesten och annat...

Nedan följer bilder från förfesten hemma, då bjöd jag på Vienetta för de som kom först, med 20 ljus på :D Jag fick ett armband av Malin och en flaska Midori likör av Wictor och Anders, så gulliga! :) Jag hade en underbar kväll, tack allihopa!

image384
image377
image378
image379
image380
image381
image382
image383
image358image359image360image361image362image363image364image365image366image367image368image369image370image371image372image373





BUS PÅ GÅNG Bild 1:

image374

Bild 2:

image375







På vägen till statt, jag var dock lite eftersläntare, så jag var inte med när dessa kort togs, men kan vara kul att se hur tokiga de kan vara! ;)

image376image385image386image387image388



Slutligen, vad jag tror är, inne på statt! Endast en bild därifrån, men kan säga att det var GRYMT kul! Tråkigt nog kunde inte Malin följa med dit, för hon stukade foten, så hon var endast med på förfesten :(

image389




Efter statt så ringde Andrew, som varit på besök i lilla Aneby, och så att han stod utanför.. Herre gud vad kul det var att träffa honom! Helt underbar! Tråkigt nog är han nere i Skåne nu och drar snart till England igen, men ska dit och hälsa på honom efter sommaren tror jag, dra med ett gäng och parta i England :D



Nu har jag då som sagt börjat jobba på Jofrab, efter en skitvecka med feber hehe... Det går superbra! MASSA att lära sig, men det är så jag gillar att ha det! Allt folk är gör goa

Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh vad kul att du hade en bra födelsedags fest, jag önskade verkligen att vi unde ha vart med, men vi får helt enkelt ta det en annan gång, och jag ska köpa världens finaste födelsedagspresent i Tunisien till dig :D Vad bra att du trivs på jobbet också. Jag vill helst inte skriva vad som hänt Elvira över internet, men vi rings aknske ikväll? Pösspåre

2007-06-15 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0