Frustrerande

You Are Lacy Panties
You're one seductive chica, but you've also got a ton of class.
You are like a pinup girl, with timeless beauty and sexiness.
Men are afraid to talk to you, knowing they'll be addicted to your charm immediately.
Only a true manly man, confident in himself, is your perfect match.
                                              
                                                     Gjorde ett roligt test.. Sug på den ;) haha


Jag har inte kunnat gå till jobbet :/ ska förmodligen inte gå förrän Måndag, chefens råd.. Det känns så himla skönt att de är så förstående, för jag kan ju faktiskt inte rå för att jag är sjuk.. Men ändå känns det hemskt att inte vara där, nu när man äntligen har fått något att sysselsätta sig med på dagarna, som jag längtat så efter, så går man och blir sjuk.. i bland är det livet lite galet...och inte an man njuta av den fina solen, för man måste va inne och försöka friskna till.. :S

Ska till Vårdcentralen i mon och göra en undersökning, Timpa följer nog också med, för jag har ju givetvis smittat honom också haha.. så förhoppningsvis så är jag frisk tills Lördag, för då ska vi ha lite födelsedagsfirande här hemma för mig då ja, det vart Lördag tillslut, Johanna hade dock kunnat komma på Fredagen, åhh gud vad jag hade velat ha med henne, men samtidigt var det många fler andra som inte kunde på Fredagen, så det fick helt enkelt bli så :( Vi kommer ner och hälsar på dig på Öland i sommar sen Johanna <3

Jag vet fortfarande inte om Vendela och André kommer ner, de har lite ont om cash, tråkigt! Verkar som om de flesta har det just nu, väldigt tragiskt, när det fina vädret tittat fram och allt...Men jag vill att ni båda ska veta att det hade varit underbart om ni kom, men att det inte är värre än att vi ses en annan gång i somma liksom :)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppaa verkligen att ni kommer ner till Öland! Det är grill, strand, öl och musik som står på schemat! Även att studsa studsmatta (en gigantisk) på schemat! ;)
Kram

2007-06-07 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0