I like you just the way you are...



Hade en mycket fin lördag btw! Träffade på Evelina Ahlm, Emelie Svensson och Erica Knutsson som man inte träffat på år och dar, mycket trevligt! Sen var jag ju med Malin och Phuong som är bitches, så det gjorde ju saken fulländad liksom hehe...GRATTIS ALLA STUDENTER OCKSÅ!! Speciellt mna kära grannar <3 UNDERBARA! Man fick ju nästan lite panik "Jag tog studenten för ett år sen, jag vill göra det igen" ungefär.. och "Vad har jag åstadkommit under detta året" usch.. man ska inte tänka så.. men gjorde det ändå.. Jag har ju faktiskt varit på Gran Canaria och i Norge och jobbet, sen har jag ju hittat tillbaka till min kärlek...Jag hoppas att det kommer hålla lnge mellan oss, men jag vet att jag kommer åka i väg inom 1 års tid, med eller utan honom... den som lever får se..




Hanna har ju hunnit med och bli STOR, hon har slutat 9:an, du ska veta syster att jag är så oerhört stolt över dig! Och jag VET att allt kommer gå fint för dig i fortsättningen!  MIN SYSTER ÄR VACKRAST --->
image395 



Vendela - jag kikade på lite bilder i går från längesen som jag hittade... Det gör ont i mig att inte kunna va med dig :/  Varför skulle vi gå och bli kära i karlar, vi ska ju bo med varandra, i ett semester paradis??!! haha.. Don't get me wrong here, jag älskar hur jag har det med min underbara Christoffer.. men alla ni som har en själ som brinner för sol, utmaningar, nytt folk, fest och heta nätter vet vad jag pratar om... Och alla ni som även haft äran att träffa Vendela, ni förstår ännu bättre...



Hultan blev inget år 07 - But HEY DUDE.. see you next year!



HÄNDER I MIDSOMMAR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0