Mest gätt


Super extra nice kväll i fredags faktiskt.. Vi var hemma hos Viktor och drack och umgicks. Han har fått det så mysigt nu i sitt nya hus! :)



Lördagen började med firande av mig, för JAG fyller år på Måndag, alltså I MON hehe.. Jag fick pengar, alltid uppskattat, särskilt med tanke på att vi ligger efter med räkningar nu... vi firade även Fabian som fyller 4 år på Tisdag, han fick en massa massa roliga leskaker, så söt är han! kvällen vart lugn med min älsklingspojke, och i dag ska vi städa lite granna och ut till mamma och pappa och hämta en cykel som jag måste ha till jobbet, det tar annars över 30 min att gå dit bort hehe...

På fredag eller lördag blir det förfest hos oss iaf, sen statt, lite sent födelsedagsfirande för mig :) Inte så kul att gå ut på en måndag liksom?! hehe.. men jag återkommer om i fall det blir fredag eller lördag, det beror på om Johanna kommer eller ej, om hon kommer, som jag hoppas, så blir det fredagen.. men om hon ändå inte kommer så tar jag det hellre på lördagen, för då är det mer folk ute... SÅ ÄR DET MED DET :D

Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh jag måste ju skriva grattis här med :P jag älskar dig gumman och jag ringer ikväll :P Pösspåre

2007-06-04 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0