Emma är sliten och ensam i dag, en stund till...

En babeHampeN?RDFabbe

Alla prover från läkaren är tillbaka, och de hittar fortfarande ingenting.. magen är bättre, men inte bra. Lite jobbigt att inte veta vad det är, skulle varit mycket bättre att kunna behandla det om det behövs.

Timpa har som sagt varit hemm i Sverige över helgen, han är påvägs hit till Gaustablikk igen nu, han är väl här vid 22.00 nånstans kan jag tänka... Emma är lite smått irriterad på honom, men är väldigt glad över att träffa honom igen förstås, men irritaionen finns där, ska göra nåt åt den när han är här igen hehe xD Han sa att han hade varit hemma hos mina föräldrar, och mamma är sjuk som bara den med jättehög feber och yrsel och värk och massa, saknar henne så ju, hoppas det blir bättre. Han hälsade på bror Mange och Tuva och Liam också, och sen var han ute hos Camilla, Viktor, Hampus och Fabian, han ska tydligen ha en teckning med sig till mig från Hampe, han är bara för söt.. Gud vad jag saknar dem :'( Allihopa barnen! Hela familjen, rent av!
Jag har iaf världens sötaste pappa som har skickat brev till mig hit till Gaustablikk :) Jag blev verkligen jätteglad, eller brevet var till mig, Martina och Timpa då. Älskar dig pappa!

I dag har det varit en sån mördardag på jobbet, massa massa folk hela dagen. Sen massa folk precis innan stängning, smått irriterande bara hehe...

I mon drar Kattis hem till Sverige :( tråkigt, diggar henne, men hon kommer hit igen över påsk veckan, ska bli kul. På fredag åker Louise och Ulrik hem till Danmark också, för Lousie ska va i sin hemmiljö innan födseln. Det kommer bli en sån underbar unge det där, det kan inte bli annat, de är asgoa både Louise och Ulrik, kommer sakna dem också!

Hoppas Timpa inte blir allt för sen, vill kika på film med honom.

Ta hand om er! , och Vendela - Slå inte karln din xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag ska försöka =)) Jag älskar dig pluttan, när kommer du hem?

2007-03-13 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0