Emma, Emmzing, Mäki, Pettson, Finnjävel...

Kärt barn har måna namn! :D

Sen sist jag skrev så har jag åkte lite mer skidor, på kvällskölrningen i Tisdags, men det gick inte suoperbra, för det var så jäklans halt på kvällen där, svårt att lära sig ordentligt då, men men, övning ger färdighet, så nu har jag testat på det hårda hala underlaget också! :P

I dag började jag jobba 08.45, för var en ungdomsskola som hade blivit lovade att börja åka 09.00 i stället för 10.00.. kändes inte som om det behövdes faktiskt, för ingen av dme ville ha skidor i stort sätt haha, bara liftkort nästan, och det hade två klarat av lätt, och vi var 5.. usch, då blir man lite less.. Var GANSKA trött i morse med, för syrran bor precis brevid och hon hade fest i går, och det är VÄLDIGT lyhört här kan jag säga, klockan 02.30-03.00 nånstans fick jag nog ringde och skickade meddelande till henne och grejer, men utan svar, tillslut kom hon över till vår lägenhet och märkte nivån på ljudet, de fortsatte i kanske 5 min där inne, sen flyttade de festen till Lars-Erik.. de hade haft superkul, och det glädjer jag mig för, men som sagt var lagom seg i dag hehe...
Det var bra att de flyttade festen, för alla utom en av de i det huset vi bor skulle upp tidigt..

Saknar alla massa! <3 Orkar inte med alla intriger som försiggår när man inte är i närheten och kan ordna med det, varför kan ni inte bara droppa dem, och faktiskt komma i håg att vi alla älskar varandra och är släkt?

Vendela  och Johanna- att ha träffat er har varit något utav det bästa i mitt liv, jag vet att vi inte pratar rewgelbundet, att vi inte hör av varandra, men jag vet alltid vart jag har er, och ni vet alltid vart ni har mig - hoppas jag? ;)

Christoffer och jag hör i hop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0