Födelsedagsbarn, mög, pojken, toalettfönster och annat...

Eric GiljamIbenUlrik
LisaKattisSilje och ErikVeronica och MartinPernilla och MatildaJag och M???ttisLouise och LisaEMMOEMMOOOPalleM?????tttisEric Giljam 2PernillaLovebirdsett g?ng

Jaaa... det var ju ett tag sen jag skrev nu... En del har ju hänt... För det första så har jag blivit sjuk, har haft fruktansvärt ont i magen så jag inte kunnat jobba på sammanlagt 10 dagar, har varit hos läkaren och fått en kur, som är slut nu, men den hjälpte inte något speceillt mycket.. de har lite olika prover på mig, ska få svar där ifrån så fort de är klara...

Nu är också Timpa här, har varit här sen 17 feb tror jag... då har jag hans dator och skriva på, så då orkar jag svenska bokstäver hehe... Han verkar väl tycka det är okej här tror jag... han jobbar i vart fall i liften. Vi bor i en liten etta båda två, om någon vill hälsa på? haha xD

Lillasyster Hanna har nu hunnit fylla hela 16 år, stort grattis till henne i efterskott så, har ju redan grattat henne alltså, men men, 28 feb fyllde hon. Den dagen fyllde även Pernilla som jobbar i kiosken här uppe 25, så den kvällen hade vi överraskningsfest för henne på dne lokala puben med tårta och alkohol och ballonger och hela kittet, kanonkul va det, men jag stack hem rätt tidigt för jag skulle jobba tidigt dagen där på... Vi körde limbo med Claes krycka som limbopinne hehe...
Somande väl kanske 01.00 hemma den kvällen kan jag tänka, klockan 04.25-04.30 nånstans knackar det på dörren hos oss, först reagera varken jag eller Timpa för vi är så trötta, men andra bankningen så går Timpa upp och ska kolla vem det är, mion första tanke var att det var Martina, och att det hade hänt henne nåt... När han öppnar dörren är det ingen där, han stänger dörren och går tillbaks till sängen, då knackar det igen, och han går tillbaka och öppnar...
Där står Lars-Erik som jobbar i köket, som vi för övrigt typ aldrig har pratat något vidare med... Han bara "Nachspeil?? Hörde att ni skulle ha efterfest ju" huh??? Timpa och jag bara: "NEJ, i vart fall inte i kväll liksom" så knäpp haha...
Men det roligaste av allt var att jag snackade med Lisa dan efter och då hade hon haft en besökare genom hennes toalettfönster, som då va denna Lars-Erik, han är alltså stor den här killen, och det fönstret är LITET... han hade ryckt i hennes dörr och knackat, men sen när han märkte att han inte kom in så såhg han att toalettfönstret var öppet och försökte klättra in den vägen.. Lisa hade vaknat till av en duns från toaletten, han hade då kommit in ( är en bit från fönstret till golvet) på vägen in rev han ner duschdraperiet och Lisa såg att han inte hade några skor heller... Kan säga så att Lisa inte är något jätte-fan av Lar-Erik heller, så hon vart rätt förbannad på honom... Han bad om ursäkt till henne, och oss, dagen därpå, men Lisa är fortfarande förbannad på honom hehe... hon slängde iaf ut honom strax efter att han kommit in hehe...

aja nu har jag skrivit av mig lite iaf, ska egentligen ha Grotte klubben på hotellet i kväll ( klubb för barnen på hotellet) men mår inte bra, så får se hur det blir...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0