Hemlängtan och så

H?

I dag har det verkligen inte hänt nåt, eller jo, jag har färgat håret.. That's it! Bilden där uppe är när det var klart, men vart inte så mycket mörkare, men utväxten försvann iaf! gött! När jag färgade det såg det ut att bli helt kolsvart, men det vart precis lagom :)

Jag är så less på tillvaron nu, visst jobbet är bra, och det är trevligt folk här, MEN, med stora bokstäver : det är kallt och massa snö, det ligget mitt ute i ingenstans så det är aldrig något miljöbyte, jag SAKNAR alla hemma! SÅ jag hoppas tiden går fort nu, ser ut som om jag blir här tills sista April.. DÅ ska man hem till en förhoppningsvis varm Maj månad. Andrew kommer till Sverige, ska bli toppen att träffa honom och fira hans 19-årsdag, Vendela fyller 20 25 maj, då blir det en Örebrotrip med massa partaj! hehe... sen är det Vadstenas bal nånstans därefter och andra balerna som man ska på, sen är det min 20årsdag 4 juni, sen efter det alla studenter man ska på, sen Hultsfred.. kommer bli HÅRT men KUL! :D


snyggt
Så här ska mitt hår förhoppningsvis se ut sen, när jag är hemma iegn och varit hos frissan, kanske lite ljusare nyanser i det mörka, om jag känner för det då :P men sen är ju modellen snygg också, så man får ju bara hoppas attt det blir lika bra på mig haha xD


Tack mamma förresten för att du skrev från pappas msn, tyckte jag var gulligt :) Och tack Johannes för samtalet i går och grattis igen till 20 år hehe.. var verkligen jättetrevligt att prata med dig, saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh men min Emma, det är inte bra om du går runt med hemlängtan och en massa ont i magen. Det är ju bra att dem fixar så att du kan vara hemma och ta hand om dig när det behövs. Du är inte orolig för nått? För det kan ju göra att man får ont i magen? Nee kanske inte så ont? Jagsaknar dig så himla mycket Emma!! Och det ska bli helt underbart att få träffa dig när jag fyller och när du fyller. Då ska jag ta hand om dig!!!! Men tills dess måste du ta hand om dig själv. Stressa inte för mkt och ta hand om magen. Jag ska försöka att bli duktigare på att höra av mig till dig. Jag älskar dig snuttan och André hälsar så mkt!!!

2007-03-18 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0