Kanoners!

I dag har jag haft en sån där extremt bra dag, varit lagom mycket på jobbet. För ett par dagar sen kom det in en dansk familj och hyrde skidor, och jag stod ensam i uthyrningen då, så de berömde mig :) I dag var de tillbaks i gen och skulle lämna tillbaka skidorna och då hade de med sig 1000 g choklad till mig som tack för bra service, kartongen var fanimej nästan lika stor som jag själv hehe... då blev man glad :D visste inte om jag skulle ta den med mig hem eller hur jag skulle göra, men de andra på jobbet tjatade på mig att jag vore dum om jag inte gjorde det, så nu står en stor ask med Anton Berg choklad i vår lägenhet :)

Förutom att äta choklad så dricker jag öl i kväll, myckety gott :) ska i väg till den lokala puben och ha en trwevlig kväll, känner på mig att det kommer bli en tuff dag på jobbet i mon ;)



fick två bilder på mina favorittroll Meija och William, SÅ SÖTA, älskar er! <3
trollsweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0