Krämpor...

I morse fick jag ena väldans krämpor i magen, kunde knappt röra mig. Skulle gått till jobbet iaf, för att det fanns inegn annan som kunde jobba, så var precis på väg att gå dit, när Britt ringde. Hon sa att både Silje och Timpa stod på Lift 4 i dag, så Silje kunde stå i skiduthyrningen, att jag bara behövde jobba kvällskörningen. Det kändes bra det, att hon ändå ordnade det så för min skull. Ska alltså dit klockan 17.30 - 20.45 bara, skulle egentlgien jobbat båda passen. Magen är lite bättre, men det gör nedrans ont. Jag är verkligen orlig för vad det kan vara, skulle som sagt varit bättre om någon bara sa " Emma, dina besvär beror på..." så man visste liksom. Men i dag var iaf den värsta dagen hittills!

Har då inte åtstadkommit så mycket i dag, bara vilat och kollat på film. Ska försöka få i mig en hamburgare sen, måste ju äta...





Gaustablikk h?
Gaustablikk - Taget från en utav liftarna --- >Utsikten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0