Kwikk Lunsj, Krokan Is, Coca cola, Maruud Potetgull och Prison Break

Jaa, rubriken beskriver min och Timpas mysdag för i dag, alltså: choklad, krokant glass, coca cola och potatischips :D Esterella heter Maruud i Norge :S Knepigt...OCH SÅ SIST MEN INTE MINST PRISON BREAK, näst sista avsnittet ever! hehe xD kommer inte kunna andas när vi ser det sista avsnittet nästa vecka :P

Har haft en slapp dag på jobbet i dag, men man mådde lite dåligt över att sitta inne hela dagen när det var så fint väder, så vid 15.30 så var jag frivillig soptömmare och sopare på terassen, så fick njuta 1 h i solen jag också tillslut :D

Martina och Lisa är nere i Rjukan nu på date, de äter kinamat, de hade klätt upp sig så fint, och de lånade Timpas bil så Lisa kunde köra :) de är väl för söta!

Mamma och pappa, om ni läser detta, glöm aldrig bort att ni är världens bästa föräldrar, jag är stolt över att kalla er mina föräldrar! <3 Love to you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0