Det var trevligt i Götet

Jag började med att åka från Tranås 09.47 5/5 med pendeltåget till Mjölby. När jag vl var framme hade jag lite mer än 1h väntetid, så jag gick inte till pressbyrån och köte en baguette, en flaska Ramlösa, en tidning och en påse godis att ha på färden. Vid 11.15 satte jag mig på bussen och gjorde mig hemmastacd brevid en snubbe och lyssnade på glassig musik i mp3:n såklart ^haha^.. Denna snubbe gick av i Jönköping, så då fick jag sätet för mig själv, ända till Götebrog :D Mest uppskattat! Var framme 14.40 nånstans och hoppade av på Swebus hållplats. Johanna och Lisa trodee jag hade åkt tåg så då tog jag mig till tågspåren så möttes vi där. Det var grymt kul att se er alltså! Johannas hår var väldigt väldigt coolt tyckte jag :D.. Och Lisa hade nog klippt i det lite också sen vi syntes sist, vackert det också :)

Efter mötet bar vi av oss till spårvagnen, vi skulle ta oss till Lisas brors lägenhet och hämta lite grejer som tjejerna hade där... han hade 5 mördartrapper upp till honom som alla 5 var typ lika långa som alal våra trapper hemma upp till vår lägenhet haha, lite överdrift, men det kändes fasen så xD >BENMUSKLER<-- Finns inte! haha
Petter, som Lisas bror heter, bor i en liten lägenhet och studerar till arkitekt :) han verkade ha det bra! 


image265image266

Efter detta drog vi oss vidare till en park. Parken låg också i uppförsbacke kan man väl säga, var lagom trött när man kom upp där också. Där uppe satt vi och käkade chips, snackade skit och drack öl (Lisa cider) och bara myste i solen, helt underbart! Man hade en väldigt fin utsikt över staden där uppe alltså!
Ovanför ser ni Lisa och Johanna njuta av vädret och drickat


image268image269
Liseberg efter det, och det kunde inte vara bättre, vi åkte massa roliga grejer och vi umgicks om inte annat. underbart att vara med er! Mot slutet så kom Timpa och Pea och John in på området och vi mötte upp dem
Ovanför, me and my baby, innan vi ska ut från Liseberg

Johanna och Lisa gick i förväg ut vidare mot avenyn och jag Timpa, Pea och John gick till bilen och jag fixade till mitt hår lite, som var helt ruffsigt och fult efter allt åkande och vattnet från colorado xD hehe .. där satt vi ett tag och drack lite, sen tog vi en taxi till avenyn.. Väl där var det mesta att bara gå runt och leta efter de andra två, och vi kom inte in på nåt ställe, så vi åkte hem tidigt, för John var nykter.. så vi tog en taxi tillbaks till där bilen stod och sen åkte vi hem omkring 01.30 nånstans.. så så var det med det... :D

Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh baby, jag hade också velat åka till liseberg med er =)) Men vi ses snart.. så tråkigt att johanna kanske inte kan komma bara =( Men jag hoppas att lisa och jenny vill komma iaf =) Jag tänkte ringa dig i helgen ochs nacka lite skit? Massa pussar din vendela

2007-05-09 @ 14:06:16
Postat av: Vendela

Jag saknar dig också emmsingen min <3 Men snart ses vi :D

2007-05-10 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0