En helg och lite till

image270image271image273image274image272

Ovan för här ser vi en liten resumé av fredagens bravader. Då befann jag mig i Aneby för första gången på väldigt väldigt väldigt lääänge! Vi började med att hämta öl och cider hemma hos Peder, han bor ju med sin syster Frida, och jag hade inte varit där innan, så jag passade på att kika lite extra :) Oerhört färsch och fin lägenhet, men hade inte väntat mig annat när Peder ( eller Pea som han nu har döpt om sig på papper och allt) varit med och intrett.

Efter det så gick vi hem till Axel och satt och förfestade där. Det var jag, Timpa, Axel och Peder som drack och John som var med som trevligt sällskap. Efter ett tag kom Piel också och vi fick ytterligare en som inte drack och körde bil. Ännu lite senare kom Johan och hans nya brud Elina, mycket trevlig tjej :) De drack inga mängder de heller, för Johan skulle upp och jobba tidigt... Men det var verkligen supertrevligt att va med dessa människor igen, i Aneby, faktiskt! Har saknat det lite granna ;)

Efter förfest så bar det av till Torino där någon tjej spelade och sjöng, hon var helt okej faktiskt, även fast inte Emma är något Torino-fan. Där pratade vi en massa och sjöng med i sångerna och hade väldigt trevligt bara!

När vi kom hem till Timpas pappa så vart det dock tråkigare, världens brk mellan bröder och pappa, usch! Hatar sånt! Slutade med att John kom tillbaka från hans tjej i Askeryd och körde oss hem till Tranås med Timpas bil. Bilen körde Mus och Christian tillbaks till Tranås igen på lördagen...




image276
image275image278image279
image280
image281image282image283image284image285image286image287
image291

Och över här ser ni bilderna från lördagen. Då höll vi oss först hemma hos oss, i Tranås, och förfestade. Då var faktiskt min syster Camilla och hennes polare Elin med, det var trevligt! De som var här var: Grannarna Remo och Albin, Camilla och Elin, Jag och Timpa och Peder och Axel. Jag hade verkligen kul då, lyssnade på bra musik och snackade en massa dynga!

Vi gick väl hemifrån oss vid 23.00 tiden tror jag, för att gå in på statt. Vi kom in allihopa, men det vart ju ganska lite tid väl där inne då, men det funkade för mig. MASSA bra musik var det denna kväll, mycket nöjd med Dj:ns arbete faktiskt :D Där inne rockade jag en del med Erik S, Micke S och Svenne :) Det gillas alltid!

Träffade på två människor jag inte träffat på länge också, Martin Sjögren inne på statt och Erik Albrechtsen utanför innan jag skulle gå in. Alltid lika kul att snacka sådär, när man inte synts på länge!

Efter hela kalaset så stod vi och snackade en jävla tag på torget, och en del köpte Hjalles mat. Men tillslut så bar det av hemåt oss igen. för att kolla på film tänkte vi, jag, Timpa, Remo, Albin och Colle som är ännu en grane fast i en annan trappuppgång xD. På vägen hittade vi en cykel som vi lånade lite grann :) Vi kom hem välbehållna iaf och skulle kika film som sagt, men jag la mig ganska omgående för höll på att somna i fåtöljen jag satt i hehe. De andra satte på en film med Svullo, sen vet jag inte mer xD...







Och måndagen, då åkte vi på bio, vi såg "Blades of Glory", så grymt rolig film! haha! Efter filmen åt vi lite onyttigt, sen åkte vi hem igen.. Mycket mysig dag med min bejjbi! ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela

OJ Vilket långt inlägg =)) Jag vill också gå på statt med er :D

2007-05-15 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0