Göteborrrrrrg

image262
En Lisa... hittade ingen annan bild på dig, men alltid lika fin för det ;)

image263
Johanna, burning as always! ;)


image264
Mäkinen



Nu har jag bokat en bussbiljett till Göteborg, kommer vara där klockan 14.55 i morgon, och då ska jag möta Johanna och Lisa som är där redan i dag och myser. Då ska vi dricka lite alkohol tillsammans, och guess what?! GÅ PÅ LISERBERG :D absolut underbart! Har inte varit där på flera år och det ska bli sååå kul! Johanna fyller år i morgon också, så blir lite firande där också, lovely!. Timpa och John och ev någon mer ska till Varberg i morgon och hämta ett par biljetter till Sensation White som de har köpt, och när de ändå är där så fortsätter de till Göteborg för en krogrunda... så guess what ännu en gång?! Vi möter upp dem efter att Liseberg har stängt och fortsätter partyt, och sover på hotell :) Mest gätt!

Jag hoppas på en kanondag! Ska bli för jäkla trevligt att ses brudar! Har saknat er!


Kommentarer
Postat av: vendela

Määäh jag ville också till göteborg och träffa mina älsklings tjejer =( Men vi ses snart i Örebro istället =))) WEiii.. Hoppas att ni hade kyulit? Pösspåre

2007-05-07 @ 10:32:23
Postat av: Emelie

Du är la för söt du.. kommer aldrig att glömma dig.
Hör du det??? ALDRIG!!!!!!!!!!
Whöööt öbööööt thöööö scööööööönes???
The member of the Scööööönesteam!!!!
Love you! Always and forever!

2007-06-15 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0