Hjärta

I fredags umgicks jag med Malin som var hemma över helgen från Sthlm, det var trevligt, som den gasnla goda tiden :) vi började med att vara här hemma i min och Timpas lägenhet, sen så åkte vi bil ( ja hon har ju körkort nuförtiden) bort till Sennai och Phuong, men Phuong var inte hemma. Där satte vi oss och rökte vattenpipa och drack öl, sambuca och whiskey... Det var oerhört trevligt, har inte umgåtts med varken Malin eller Sennai på det sättet på evigheter!

Efter ett tag kom Timpa och Wictor Fräset som tidigare hade varit hemma hos Wictor.

Vi traskade vidare mot "stan" och gick in på strandbaren, inte Sennai dock, för han träffade på Sickan på vägen.. Där satt vi tills det stängde ungefär, sen köpte vi mat på Hjalles.

Vi skildes alla åt, Malin hem till Sennai och Phuong, Wictor in på Baronen och jag och Timpa hemåt oss. På vägen hem träffade vi Gustav Wretlind och hans bror och någon polare till dem, stod och snackade lite skit..Längesen man träffade Gustav liksom! Sen gick vi hem och åt maten xD



Lördagen var ämnad grillning och mys hemma hos Erik Svärd, men innan dess så kikade vi på balen i Tranås, vad fina de var :) Speciellt Albin och Koffen hehe ;)

Så efter vi blev trötta att kolla på uppklädda 3:or så åkte vi alltså ut till Knivarp där Erik bor. De höll på att grilla för fullt när vi kom, så bara att fläska på köttet på grillen hehe! Näst iontill alla tog väl bort köttet innan det var riktigt klart, men vårt kött vart fanimej värst.. åt väl bara lite granna och sallad till det...

Efter maten började de flesta pimpla öl och sprit, men jag var inte på det, jag drack en Lapin för sällskapets skull, sen fick det vara nog :) Vi hade en väldigt trevlig kväll och sov över. Timpa och jag fick den skönaste sängen i huset, sov mycket gott i den..

Söndagen vaknade vi, åt lite frukost, åkte hem... sov lite granna, åt mat, duschade, sen åkte ut till Erik igen och kollade på film, Hott Fuzz och The Usual Suspects, den sistnämnda sett förut och en av mina favvisar :) När vi var klara där var klockan framåt 00.00 och vi åkte hem igen...

Mycket kul! Detta måste vi göra om! <3



Dagens läge, uträtta en massa ärenden, kanske åka ut till syrran. Jag är i alla fall gald, för antingen fredag eller lördag så ska vi upp till Vendela i Örebro och fira attt hon fyller 20 :D Ska försöka finna en fin present i dag.. Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Vendela

ÅH men min Emma du behöver ju inte köpa en present du är ju min present.. Du och Timpa! <3<3<3

2007-05-22 @ 12:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0