HURRA HURRA HURRA

GRATTIS VENDELA 20 ÅR!! ♥

image292
Och detta är då den vackraste bilden jag vet på min älsklingsälskling Vendela! haha ^^

I dag fyller hon alltså 20 år! Jag har nu kännt henne i 4 år om man räknar enda från början då vi började prata, herre jesus, men det känns som om jag har kännt dig hela livet, Du ÄR och kommer alltiv VARA min bästa vän! Älskar dig! I MON SYNS VI I ÖREBROET



Har varit barnvakt åt mina små skitungar Hampus och Fabian, de sov över här fårn i går. Och när de kom hade de varit ute och lekt hela dagen så då var det bad/dusch som stod på schemat hehe! Så här kan det se ut när tokungar posar i badkaret haha ^^ Har censurerat för känsliga tittare ;)

image293



SYSTER MARTINA ÄR HEMMA :D ♥

Fasen så jag har saknat henne, även fast hon inte varit borta så länge ändå, men i eftermiddag, då får jag träffa henne igen.. hon är säkert superbrun, så blekfisen JAG får skämmas hehe! SÅ det verkar som om det blir en tokig sommar med syster iaf, det gillas SKARPT! :D

image294

Kommentarer
Postat av: L

Förlåt men lite sjukt att göra en sexig grej av sitt lilla barns kön. Bättre inte lägga upp bilderna alls än att ge pedofilerna rätt. Det ser hemskt ut. Min åsikt bara. Hej hej.

2012-04-30 @ 07:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0