Örebro

ÅHH VAD GLAD JAG ÄR ATT JAG ÄNTLIGEN HAR FÅTT TRÄFFA MIN VENDELA IGEN! Ville inte åka därifrån egentligen, saknar dig redan!

Vi har iaf haft en kanonlördag där uppe. Det började med att Pea tog sin in till Tranås för att åka med oss upp. Vi åkte ner till Åhlens och handlade morsdagspresenter alla tre, så det var gjort tills hemfärden. Efter det åkte vi vidare, första stopp Mjölby Mc:donalds, för Peder var hungrig. Jag köpte en sallad också för att få nåt i magen. Sen vidare upp till Örebro, 2 stopp för pissepaus för Pea bara. Väl uppe i Örebro hade vi väl lite problem med att hitta ut till Vendelas mamma, haha! Men efter många samtal, kikande på strutsar ( JA, STRUTSFARM?!) och omställning av Gps:n så fann vi huset :D

När vi var framme så var det tårta :) Mycket god! Hälsade på alla och åt tårta helt enkelt :P... Sen började öl och båldrickandet för min del :) Vi satt och socialade och så ett tag, sen var det helt plötsligt dags för korv :D tiden går fort när man har roligt!

Ett tag efter det så började vi alla traska bort mot bussen. Det tog ett ganska bra tag för hela skocken att komma ut till vägen, haha, men det GICK. På bussen, flumma på bussen, av bussen, bort till MM baren. Där satt vi väl någon timme kan jag tänka och drack lite granna och pratade och så, NICE.. Sen så knallade vi bort till Frimis, och eftersom vi var Vip gäster så gick vi före kön och blev eskortertade till vårt bord, där vi fick champagne och tilltugg, soft som fan :) Där inne så partade alla loss och bara hade väldigt kul! Tyckte att Frimis var ett bra ställe faktiskt! Det var verkligen underbart att dansa och stojja med Vendela, har saknat det!

Vid klockan 01.15- 01.30 någonstans blev vi mätta på det hela och började dra oss hemåt. Det roligaste var i lön till jackorna, jag trodde att det var ungefär 5-6 stycken framför mig, men i själva verket så var det jag som stod på tur, men det såg inte jag, för jag blundande och var i min gena lilla värld i Timpas armar.. och han muppade sig som vi brukar göra ochtyp skrek "MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR" i mitt öra, och jag bara gosar in mig ännu mera, sen tillslut öppnar jag ögonen och ser att hon vid jackorna väntar på MIG hahaha ^^ den var kul snacka om att hon kollade konstigt på OSS! haha..

Efter jackan sa vi hejdå till folket som var kvar och traskade mot Sibylla, jag, Timpa, Vendela och André och tog med oss maten hem. Gud så gott med fyllemat, MUMS! :) Efter vi hade ätit så la vi oss för att sova.

Söndagen vaknade jag hyfsat tidigt och kollad epå Disneydags haha.. Sen när de andra hade vaknat, jo då var det ännu mera äckelmat, det blev PIZZA haha, men äckelmat är ju det godaste, eller hur?!?! De har farligt nära til Pizzerian, tar väl minde än 1 min att gå dit därifrån de bor haha...kollade på film samtidigt, !6 blocks, bra film :D

Efter pizzan så kom Vendelas mamma med vår bil som stod ute hos dem över natten, och vi snackade lite grann och sa hejdå och sådär, sen bar det av hemåt för att fira morsdag.. så var det med det!

Vendela: Jag saknar dig redan, tack för att vi fick komma! Ubnderbart! Och du, håll hårt i din karl, supergo! ;)


image295image296image297

OVANFÖR: På vägs upp till Örebro i bilen :)



image298image299image300image301

OVANFÖR : På självaste kalaset ute hos Vendelas mamma Ingela


image302image303image304

OVANFÖR : I väntan på bussen in till Örebro :)



image305image306image307image308image309image310image311image312image315
image316

OVANFÖR : I bussen på väg in till Örebro ;)



image317image318image319image320image321image322image323image324image325image327image328image329
image330
image331
image332
image333
image334
image335
image336
image337
image338

OVANFÖR : Partykvällen på MM baren och Frimis, med Vip bord och champagne och grejer :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå, vad kul ni verkar ha haft! Bra där! :) Önskar dock jag kunde varit med och skakat lite rumpa ;) hah!

2007-05-29 @ 01:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0