Trevlig Valborg...

image260
♥ Till att börja med fyllde denna underbara kille, Hampus,  7 år :D ♥



Under hela Valborgs dagen var jag hemma hos Anneli och Jimmy och umgicks. Det var mycket trevligt tyckte jag, barnen är ju verkligen de goaste i världen! Kändes kul att snacka lite bara jag och Anneli, för det är inte så ofta det händer :)
Vid klockan 18.00 bar det av till Hampus kalas, han fick en massa roliga saker, så tror han var nöjd :)
Åkte väl tillbaka hem igen omkring 20.00 nånstans... Här hemma bestämde sig Timpa för att han ville tll Aneby och festa, och det kände inte jag för, så jag stannade i Tranås och festade till det lite med grannarna och Erik och Svenne och Micke. Det var en kul kväll. Strandbaren blev ungefär sista feststopp, rätt så mycket folk där ändå. Tack för en trevlig kväll alla.

I går var jag med Hampus hos tandläkaren, han var duktig, men lite rädd för att ta kort, och det förstår jag, för till och med jag tycker det gör lite ont hehe, efter det så umgicks jag, Timpa, chrisitian och Hanna lite granna.. för Hanna var här och sov över från dagen innan :) Vi fick för oss att vi skulle beachvolley, men bollen vi köpte, OCH ÄVEN BAD OM MER LUFT I vart alldeles för hård, så har näst intill blåmarken på armarna nu xD så det vart inte långvarigt...

I dag ska jag hämta Fabian på dagis 16.15 och ha honom till 19.00, sen efter det ska jag förhoppningsvis hitta på nåt med Erik, för han kommer in till Tranås. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0