För att du finns

image726

Vanligt att inte Emma kan sova, men i natt är det annorlunda.. kan inte sluta tänka på min Vendela, herre gud vad jag saknar denna människa! Kommer i håg det första grupparbetet vi hade, Vendela, Nattis, Tina och jag.. man kände liksom redan där att vi skulle bli vänner allihopa, men slutade det ju som det slutade för vissa.. men vi, vi stod kvar!! Vi trallade runt i Finspång och skulle försöka göra en bra recension av staden, har ni hört något värre? haha...När vi satt på internatet och stack och festade med Rawan och Rickard... alla promenader till konsum och mima, festerna i vår lägenhet, sex i tvättstugan ( kan säga att jag inte var inblandad haha ;) ) , alla resor vi suttit brevid varandra i bussen och lyssnat på ultrahög musik så att ingen vare sig dem ville eller inte kunde byta plats med oss, agerat attraktionsplåster på uteställen i Bryssel för en gratis drink på var ställe, inse att vi är så trötta på varandra efter all tid tillsammans och bara skratta åt det xD, kolla på alla jävla såpor på tv, störa grannarna så man får ett fegt klagobrev genom brevinkastet, shoppa oss galna på en löning i Italien, dregla över Miss sixty kläder i Danmark, pratat oss till sömns, försovit oss till arbetet efter nyårsfirande i Edsåsdalen, shakeat röv på Frimis.. jaa kan rabbla hela natten om det är så...Vill iaf att du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig, även fast vi inte hörs av regelbundet finns du i mina tankar! I framtiden ska vi bo på samma ställen så våra barn kan leka med varandra medan vi har syjuntemöte du och jag, och våra karlar ska vara dem bästa utav vänner.. iaf så ser det ut så i mitt huvud haha! ;) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0