I need you like a heart needs a beat, but it's nothing new...

image765

Jag är så glad över att du mår bra mamma! Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Du är min älskade mamma som alltid finns där i vått och i torrt, VAD SKULLE VI GÖRA UTAN DIG?!?! Det är du som binder i hop vår familj och får den att fungera!

Jag tackar, gudarna (om dem nu finns) för jag är så glad över att jag har dig kvar hos mig!! Det hade ju lika gärna kunnat vara värre..

Den bästa mamman i världen, den har jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja man ska verkligen vara glad och ta vara på den tiden då vi är friska och inte ta varandra för givet...
Hoppas allt är bra och att dte inte är så allvarligt.. Kram Anna

2007-11-30 @ 17:28:31
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0