Run to the hills...

Nedrans blogg, vill inte bli som jag vill.. Skitsvårt att designa ju, så jag har gett upp nu, får se ut såhär.. haha xD kanske att det ändras senare om jag får kläm på det ;)

Joo iaf, för dem som undrar så ska jag och Robert till Norge 8 dec och jobba...vi vet inte hur vi ska ta oss dit ännu, kanske blir att någon trevlig själ får köra oss, annars tåg och buss och så...Vi börjar iaf jobba 10 dec på (Robert födelsedag btw :D) vi ska jobba med servering, bar, kafé och lite städ i rullande schema, så alla får prova på allt :) Kan nog bli rätt skönt med lite omväxling i arbetet...
Dit vi ska heter Hovden, som är en liten skidort i Setesdal, som är ett litet landsområde i södra Norge vad jag har förstått :) Iaf mitt ute i böle ska iv befinna oss :) Där kommer vi stanna tills 20 april.. Sen efter det så kanske vi får annat jobb i Moss som serveringspersonal tills 30 sep, men inget bestämt där ännu..

Kommer att komma hem till Anebytrakterna i helgen nu, 23:e.. ska på inflyttningsfest hos bror med fru på lördag 24:e.. Robert och jag kör upp, men sen på söndagen åker han hem för att jobba, då stannar jag förmodligen kvar tills vi ska dra 8 dec :) ska bli riktigt skönt att va hemma ett tag, men kommer sakna mitt hem Karlshamn och alla här, speciellt Robert förstås :P

image721


image722


image723

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa Emma Bra =) Nu fick jag ngt att gära igen!
Vad kul och vad mysigt att åka ihop =) Ja det är nog bäst du är hemma hos mamma och pappa ett tag innan du ger dig iväg så långt :P
Känns det bra då? Det är nog ni snart va? Förlåt men lite nyfiken kanske ;P Tihi!´pusspuss

2007-11-20 @ 18:49:38
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0