Tro rätt, tro fel

Tankarna är många i kväll... jag vet allt du gjort för mig, och det är jag oerhört tacksam för, går inte en dag utan att jag tänker på dig! Men du borde då även veta allt jag gjort för dig, det är det enda jag säger. Känns oerhört tråkigt att så fort ett samtalsämne som gäller den sak du är beroende av kommer upp så är du där och vill ha mer. Jag hade tänkt att ge dig din beskärda del så att säga, oroa dig inte för det! Men  vi hörs inte så där jätteofta och ses inte alls, då är det lite smått ledsamt att det är sådant du vill snacka om...Om det hade varit viceversa hade jag aldrig ens sagt något om det, tänkt tillbaka lite granna, och tagit emot gåvan om den kom, annars inte rotat i det mera... 
För om du var jag, så vet jag att du hade gjort rätt för dig..
Men frågan är, om du var du, hade du då gjort det? Fundera på den... 


"The thing that broke us into two pieces is still even breaking us into smaller pieces"

image667


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0