Wont let you down...

Vad jag lyssnar på nu i dag...


Chamillionaire - Wont let you down

Rihanna - Don't stop the music

Brick and Lace - Get that clear

Jennifer Lopez feat Ludacris - Do it well

Timo Räisänen - Sweet Marie

Mika - Big girl (You are beautiful)

Che'nelle - I fell in love with the Dj

Amy Winehouse - Back to black

Will I am - One more chance

50 cent feat Akon - I still kill

Shaggy - Bonafide girl

Sean Kingston - Me love

Petter - God damn it

Dizzee Rascal feat Lily Allen - Wanna be

Alicia Keys - No one

Craig David - Hot stuff

September - Until I die

Ciara feat 50 cent - Can't leave em alone

Jay Z feat Pharell - Blue magic

Vincent - Miss blue

Nicole Scherzinger feat Will I am - Baby love

Robyn - With every heartbeat

Snook feat Veronica Maggio - Inga problem

Laakso - Västerbron

Plain white T's - Hey there Delilah

Kent - Ingenting

Gym class heroes - Shell shock

Britney Spears - Gimmie more

Yves Larock - Rise up

Rooney - When did your heart go missing?

Fall out boy - The take over, the breaks over

Familjen - Det snurrar i min skalle

Petter - Goda dagars magi

The magic numbers - This is a song

Anna Ternheim - To be gone

The Hives - It won't be long

Lillasyster - Umbrella

Lars Winnerbäck - Innan mörkret faller

Amy Winehouse - You know I'm no good

Armand van helden - I want your soul

Nightwish - Amaranth

Wyclef Jean feat Akon - Sweetest girl

Chamillionaire - Industry groupie

Nelly Furtado - Do it

Magnus Uggla - Pärlor åt svin

Timbaland feat One republic - Apologize

David Guetta - When the lights

Bob Sinclair - I feel you

Kristian Anttila - Vill ha dig

Kevn Michael feat Wyclef Jean - It don't make any difference to me

Rihanna feat Neyo - Hate that I love you

Eve feat Sean Paul - Give it to you



image680




























Kommentarer
Postat av: Emma

Tmbaland feat One republic - Apologize...
älskar den låten! =)

2007-11-07 @ 12:53:26
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma

oj,bloggdesign är inte min bästa sida. Jag har typ provat mig fram. Du har ju en annan "mall" än jag...jag har Fashion. Men om du vill ändra nå så fråga så kanske jag vet. Annars finns det andra bloggar som ger jättebra tips! =)

2007-11-07 @ 13:29:52
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma Journalen

Älskar låtlistor, så tack :) Det fanns ju en hel del på den listan. Ja du, jag har en kategor som heter stilmallsskolan. Där har jag försökt förklara så gott jag kunnat. Annars har du ju designadinblogg.blogg.se. Bara att prova sig fram, jag visste inte ens vad stilmall var för ett år sen. :)

2007-11-07 @ 16:09:02
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Emma

oj,nu har du fått till det ju! =) här har du en blogg som har mycket om bloggdesign... hoppas det hjälper!

http://cillenl.webblogg.se/bloggdesign.html
kram =)

2007-11-07 @ 17:42:13
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Alana

Ƴߋu will be the worst writer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0