En flicka som är stark



Hade en underbar lördag, dokumenterad övanför :D



Martina tog körkort i går, eller det blir i förrgår nu eftersom klockan är över 00.00 :P Gud vad stolt jag är över henne, hon har verkligen velat ha det och kämpat som bara den GRATULERAR! Älskar dig syster! ♥


I dag saknar jag att sitta och prata med min mamma och pappa vid köksbordet! Det får det bli en hel del av när jag kommer hem nästa gång, det är ett MÅSTE! Kaffe och bullar och en massa prat om allt och ingeting, det är det bästa :)


En film man ska se : Next 

En film man inte ska se : The wicker man

Sjukt, Nicolas Cage är med i båda, men den ena suger verkligen, inte alltid en bra skådespelare kan rädda ett helt manus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0