I DON'T KNOW WHAT'S WRONG IT'S LIKE I'M TOO FAR GONE IT DOESN'T MATTER, ANYWAY FEAR IS IN MY HEART - JUST WHEN I STOP, IT STARTS

....AND I CAN NEVER LIVE THIS WAY är fortsättningen... hehe

Tillbaka till Smålandet tors-måndag..ska blir rätt trevligt att komma hem lite granna.. ska fira brorsan Tommy :D
Alla barnen ska få såna BAMSE kramar.. gud så härligt :) Kan va skönt för lille Robban att slippa mig ett lite taaa haha..

image581
Här var inte Obbe the man särskilt stor hahaha ^^






Christoffer, jag vill bara att du ska veta att jag saknar vår vänskap, jag hoppas att vi någon dag kan komma tillbaka dit, till det vi hade innan allt.. Jag förstår, och förmodligen alla andra också, att det lika väl kan bli så att vi inte gör det.. Men tiden får utvisa det, jag finns i alla fall alltid för dig som en axel att luta dig på om du skulle vilja någon gång.. Du kommer alltid vara speciell för mig, min allra bästa vän!

image580
Emma och Timpalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0