Old School

Jag var inne på lunar och kikade på Annicas sida, hon har bilder på mig, Malin och Tina från högstadietiden, så söt är hon! Sjukt var annorlunda man ser ut, det gick inte att spara eller kopiera dem dock, men länkarna kommer här nedanför för den som vill se:


http://www.lunarstorm.se/Schampis/galleri/59

http://www.lunarstorm.se/Schampis/galleri/58



När man ser dessa bilder kan man ju inte annat än att tänka tillbaka och sakna! Vi var en sån sammasvetsad trio som alltid höll i hop, se på oss nu?!!? Ingen kontakt i stort sett, och vi syns typ ALDRIG! Helt sjukt att det kan bli som det blir, vad hände? Eller jag vet ju bitvis vad som hände, men att allt liksom tog isär oss, lustigt det där.. Men jag tror ju på att saker händer av en anledning, så förmodligen var det inte meningen att vi skulle va "järngänget". Men som sagt, man kan inte annat än att tänka tillbaka och sakna vår tid! ♥


image641
Såhär ser lilla Malin ut nuförtiden iaf ;) så söt!  Ska försöka träffa henne nästa gång jag är i Småland, för hon är hemma från Frankrike, iaf tills jul..



What's new?.. Not much.. I dag har det varit riktigt lugnt. Har dock pratat med ett ställe i Norge angående jobb, och hon skulle höra av sig i nästa vecka!.. HOPPAS :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är alltid hur söt som helst =)
Hoppas du har en bra helg! Jag sitter och frossar i godis haha... Vad gör man =)

2007-10-20 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0