Flash me with your dollar, think you gonna get it?!

I dag ska jag då alltså hem till Småland.. kommer till Nässjö vid 21.00 där nånstans och då kommer bror och hämtar upp mig, så snällt! :D

När jag kommer hem ska jag nog bara sova.. mår som en jäkla soptunna i dag, har åkt på nåt virus med muskelvärk, feber, munsår och hela baletten! FY FANKEN!!  Om jag mår bättre i mon ska jag kika fotboll med grabbarna, och festa lite.. annars blir det nog hemma hos mamma och pappa och mysa...

Har bokat biljett till Dubai i Februari nästa år nu, jag och Robert ska dit och hälsa på hans mamma Eva och hennes karl Leif, ska va borta 1feb-10 feb.. kommer nog bli fett nice :D Nu har man något litet att se fram emot sådär! Ska ju förhoppningsvis till Norge i Nov.. så får vi ta ledigt typ 10-14 dagar i feb, och sen tillbaks till April-Maj där nånstans.. NIIICE :D


image561 Världens bästa vän! 


Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha tog du den fulaste bild du kunde hitta eller? :P jag ska skicka lite snygg bilder till dig =) Saknar dig min babe :D PÖsspöss

2007-09-07 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0