Kom i håg mig då...

Fortfarande Amanda och Daniel som är favoriterna i Idol, med några tillkomna så som Christoffer, Evelina och självklart Mattias bara för att han är en sån där "Boyband wet dream kinda guy" sen sjunger han ju bra också HAHA ;) och Andreas är grym han också...

Hoppas alla dem går vidare i kväll, om de bara gör sitt bästa så vet jag att dem gör det :D

Har haft en sån JÄÄÄKLA magvärk från i går, visserligen har jag alltid ont i magen mer eller mindre, som ni som känner mig vet, men i natt var det outhärdligt näst intill.. men men, nu är det lite bättre.. och i get kan någon läkare göra, för de hittar ALDRIG nåt...

Jag har iaf DISKAT så händerna blev russinkaka och diskmedlet låg i taket! MYCKET STOLT! haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0