Misery Buisness

Jaaa.. Har inte skrivit på ett tag, jag och Robert har bott i hans pappas lägenhet 1 vecka nu.. tagit hand om hans lilla katt Sara när han och bruden varit på semester, eller dem är tillbaka i mon igen :)

Vi har haft trevligt här ute.. mest bara tagit det lugnt iof, men ändå :P..i lördags var vi ute och härjade lite på Ågaran :)... Roberts bil har pajjat med, eller den går ju att köra, men ljuddämparen hänger lös, så han och jag raggarcruisar varje gång vi ska i väg och handla eller nåt :D HAHA.. NIIICE!

På fredag eller lördag så kommer jag hemåt, sova hos mamma och pappa tills onsdag nästa vecka.. då ska jag in till Tranås och vara barnvakt till Hampus och Fabian i Jochens längehet, för Camilla och Jochen ska dra till Egypyten dem jäklarna hehe :P hade ju varit gött det, men barnvakt är ju nästan lika götrt det också?! :S ;) haha...

I kväll ska vi kolla IDOOOOL såklart :D INTE ATT MISSA!! Så ska vi äte taco.. YUMMIE!!

VENDELA, ÅHH MIN VENDELA!! DU ÄR DEN FINASTE VÄNNEN MAN KAN HA!! JAG SAKNAR DIG, DU ÄR MIN PLUTTA! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0