Somehow everything's gonna fall right in to place...

I går var jag, Camilla, Jochen, Hampus och Fabian på Busfabriken i Linköping, för er som inte vet vad det är så är det ett jätteställe med rutchkanor, hinderbanor, studsmattor, hoppborgar och annat kul :D Det var verkligen kul, man kände sig som en liten unge igen, på skyltarna stod det max 12 år, men jag och Camilla tyckte vi låtsades att barnen inte ville åka själva, så vi åkte lite granna vi också haha...på vägen in stannade vi på Mc Donalds i Mjölby ochåt, och även på vägen hem för att köpa en varsin glass. På den sistnämnda gången mötte vi Daniel Lindström från Idol i dörren, det kändes alldeles för nördigt för att stoppa honom eller liknande, men vi såg honom iaf :D Jochen bara " Hej jag har vunnit Idol-tvälingen!!"  hehe...Undrar vad fanken han gjorde i Mjölby?! haha..

I dag ska jag i väg på kalas till Emilia som fyller 5 år ♥, egentligen fyller hon i mon, men vi firar henne i dag! Ska bli mysigt att träffa barnen och dem andra med såklart :) När man kommer hem därifrån blir det nog bara lugnt skulle jag gissa...

image562Lilla Emilia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0